Slunj: brendiranje Slunja- Rastoka

22 ožu.

Danas je u 11 sati održana u gradskoj vijećnici u Slunju proširena sjednica Turističke zajednice Slunj s predstavnicima firme METRIC koja se bavi poslovnim savjetovanjem. Slunj s Rastokama postao je već brend u domovini pa i u svijetu. Toliki turisti dolaze ne samo iz europskih nego i  iz azijskih zemalja. Osim toga Slunj je proglašen najgostoljubivijim mjestom ne samo u Hrvatskoj nego i u svjetskim razmjerima. Sve ovo traži novi ideje i iskorake u doglednoj budućnosti. U tom smislu Metric želi pokupiti što više informacija i iskustava i tako predložiti nove ponude i iskorake. Jesu li samo Rastoke brend ili Rastoke i Slunj? Dok su Plitvice “gola” priroda u Slunju i Rastokama voda i čovjek žive zajedno i iz tog suživota niklo je vodeničko naselje. Rastoke su nerazdvojive od Slunja i obratno. Slunj i slunjski kraj krije kulturnu i povijesnu baštinu. Ovdje su nikla naselja oko i između triju rijeka. Ovaj kraj skriva netaknute kutove. Vodeći računa o svemu tomu treba istupiti s novim projektima ali uz brižno očuvanje prirode. A čovjek daje ovim ljepotama pečat. Stoga uz prirodne ljepote ovdje treba “brendirati” i duhovnu baštinu koja ovaj kraj čini bogatijim i privlačnim. Čovjek nije pravio nasilje nad prirodom u prošlosti. To treba ostati temeljni motiv koji se provlači kroz sve projekte…

Sa sjednice danas u 11 sati